Estrategia Del Silencio, La
Et av de verste T-baneulykkene i historien inntreffer når et tog sporer av og 43 mennesker dør. Stilt overfor mediesensur og en mur av taushet fra regjeringen, begynner flere familiemedlemmer til ofrene det som virker å være en håpløs kamp for å finne sannheten om hva som skjedde den skjebnesvangre dagen, og søke rettferdighet for de som døde.