Since the World was World
I hjertet av Ribera del Duero, legemliggjør Gonzalo og familien hans motstanden på landsbygda i Spania under en økonomisk krise. Mens de navigerer i utfordringene med arbeidsledighet og fabrikknedstengninger, finner de trøst i eldgamle tradisjoner med jordbruk og vindyrking. "Since The World Was World" gir et rørende innblikk i kampen for å overleve og den vedvarende ånden i landsbylivet.