Bad Day
Den hemmelige agenten Rebecca Ryan infiltrerer Londons mafia. Når datteren hennes blir brutalt drept, frykter hun at identiteten hennes er avslørt. Drevet av hevnbegjær setter hun i gang et hensynsløs og voldelig angrep mot de som er ansvarlige for datterens død.