Cold Creek Manor
Cold Creek Manor er en heseblesende thriller som vil få deg til å bite negler av ekstrem spenning. Da de vil erstatte bylivet med et tryggere et, flytter newyorkerne Cooper Tilson (Dennis Quaid), hans kone Leah (Golden Globe-vinner Sharon Stone) og de to barna deres til en falleferdig herregård som fortsatt er fylt med eiendelene til den forrige familien. Å gjøre det om til drømmehuset blir snart et levende mareritt når den tidligere eieren (Stephen Dorff) kommer, og en rekke skremmende hendelser leder dem på en nervepirrende jakt etter ledetråder som kan avslære eiendommens mørke og dystre hemmelighet.