JW har en plan om hvordan han skal snu livet til det bedre, men alt forandres når en ny livsfarlig fange ankommer anstalten, en mann fra JWs voldsomme fortid – Mrado Slovovic. Jorge Salinas – kokainkongen fra Sollentuna – vender tilbake til Stockholm etter tre år på flukt. Jorges plan er å gjøre en kjapp kokaindeal, men den går helt galt. Nå må Jorge flykte fra både politiet og den serbiske mafiaen. Mahmoud Al Askori vokter prostituerte for jugoslavermafiaen. Når to jenter lykkes i å flykte, kan han bare betale gjelden tilbake på en måte: finne og drepe Jorge Salinas.