The Drop
Når den ensomme Brooklyn-bartenderen Bob Saginowski (Tom Hardy) oppdager noen uhumskheter i form av en forslått pitbullvalp han redder fra den sikre død, blir han kjent med Nadia (Noomi Rapace), en mystisk kvinne som skjuler en mørk fortid.
The Drop følger den ensomme bartenderen Bob Saginowski gjennom en operasjon hvor han hvitvasker penger til noen lokale gangstere i underverdenen til barene i Brooklyn. Bob holdes i ørene av arbeidsgiveren sin og fetteren Marv og befinner seg plutselig midt i et mislykket ran. Han blir viklet inn i en etterforskning som graver i nabolagets fortid hvor venner, familier, og fiender samarbeider for å tjene til livets opphold – uansett hva det måtte koste.