Den tredje og avsluttende delen av «Snabba Cash»-trilogien. JW har gått i eksil, men er fast bestemt på å finne ut hva som skjedde med hans savnede søster, Camilla. Sporene leder rett til Stockholms underverden. Jorge planlegger imidlertid et siste kupp – Sveriges største verditransportran. I mellomtiden havner Natalie Krajnic i kryssilden, noe som motvillig trekker henne inn i en voksende maktkamp innad i den serbiske mafiaen.