Star Wars: Forces of Destiny (Kortfilmer)
Ufortalte historier fra heltinnene i Star Wars-universet; med Rey, Jyn Erso, prinsesse Leia, Sabine Wren, Padmé Amidala og Ahsoka Tano. Se hvordan deres store og små valg former galaksens skjebne.