Zombies: The re-animated series
Bli med Zed, Addison, Willa og de andre vennene deres i en serie med korte episoder som er fullpakket med musikk, eventyr og... et kjøttetende plantemonster?!
Bli med Zed, Addison, Willa og de andre vennene deres i en serie med korte episoder som er fullpakket med musikk, eventyr og... et kjøttetende plantemonster?! Vil de bli fanget i en sommer-tidssløyfe som aldri tar slutt og prøve å synge seg ut? Sannsynligvis! Vil de stå ansikt til ansikt med en skremmende mega-gresshoppe??? Igjen: sannsynligvis! Fra det sommerlige til det skumle vil våre kjære Seabrook-venner prøve seg mot alt fra onde kloner til Solverv-slakteren og fortsatt ha tid til å være sammen og ha det moro.