Zombies: Den re-animerte serien
Zed og Addison går sisteåret på skolen på nytt sammen med alle vennene sine i et stort eventyr fylt med musikk, monstre og musikalsk moro!
Gjør deg klar for musikalsk moro og nye venner når vi følger livene til Zed, Addison og hele Seabrook-gjengen. Ved hjelp av A-Spens utenomjordiske tidsforvrengningsteknologi, starter Zed og Addison avgangsåret på nytt, slik at de kan gjøre det om igjen sammen med alle vennene sine! Og dette året kommer til å bli det beste noensinne, med en gjeng som henger sammen, har det gøy, og gjør alt for å redde byen til å redde favorittdrikken sin i kafeteriaen. På Seabrook kan selv en helt vanlig dag på skolen bli et vilt og latterlig eventyr.