Black & White - Die Geschichte vom schwarzen Schaf
En flokk sauer har det helt flott inntil en svart sau kommer inn i flokken. Den svarte sauen som innledende blir mobbet ut av flokken, viser seg å være flokkens redning, og redder dem fra stor fare. En animert barnefilm om toleranse mot utenforstående og fremmede.