Peep and the Paperplane
Mens fuglemammaen Paula er borte for å finne mat, får sønnen Pip uventet hjelp av et papirfly. Sammen legger de ut på tur for å utforske den magiske verdenen rundt seg, men vennskapet deres blir snart satt på prøve.