Tombstone
Russel er U.S. Marshal Wyatt Earp, Kilmer er den gale Doc Holliday. Sammen prøver de å opprettholde lov og orden i et uunngåelig oppgjør ved O.K. Corrall.
Kurt Russell og Val Kilmer har hovedrollene i denne eksplosive og actionfylte westernfilmen. Russell er US Marshal Wyatt Earp, Kilmer er den gale Doc Holliday. Tross hard motstand gjør de alt i sin makt for å opprettholde lov og orden i Tombstone, men oppgjøret ved O.K. Corrall viser seg å være uunngåelig. Tombstone er et klassisk westerneventyr hvor du havner midt i skuddlinjen i en av tidenes mest omtalte pistoldueller. På den stjernespekkede rollelisten finner vi Sam Elliott, Bill Paxton, Dana Delany, Jason Priestly, Michael Biehn og Hollywood-legenden Charlton Heston.