Broken Arrow
Et par førsteklasses piloter møter hverandre til kamp idet en av dem bestemmer seg for å kapre atomstridshoder fra den eksperimentelle B-3-bomberen deres. I luften og på bakken, gjennom tog, Humvees, eksploderende helikoptre og mer, mens avhopperpiloten leker katt og mus med sin tidligere elev.