Animasjon, Romantikk
Selv om Mikkes kveld begynte på en slapp måte, skjer det plutselig mye når Minni ringer fra den store dansen og lurer på hvorfor han er sen. Heldigvis hjelper bestevennen Pluto gjerne med de vanskelige penklærne og hjelper ham ut av døra … uten billettene.
Hva er vel bedre enn å sovne tidlig i godstolen med den trofaste hunden din ved føttene? Selv om Mikkes kveld begynte på en slapp måte, skjer det plutselig mye når Minni ringer fra den store dansen og lurer på hvorfor han er sen. Heldigvis hjelper bestevennen Pluto gjerne med de vanskelige penklærne og hjelper ham ut av døra … uten billettene. Snart kjemper begge mot den travle bytrafikken for å komme tidsnok.