Matkrig
Snipp og Snapp har det travelt med å samle nøtter og gjemme dem i et tre når Pluto kommer forbi og prøver å gjemme et bein i det samme treet. Når alle nøttene ender i Plutos hundehus, må Snipp og Snapp pønske ut hvordan de skal få tilbake nøttene.