Guardians of the Galaxy
Før de ble galaksens voktere, dro fem lovløse gjennom universet… og fikk masse bråk på veien. Disse ti kortfilmene på to minutter hver forteller historier om den brokete fortiden til Stjerneherren, Groot, Rakett, Drax og Gamora.