Farm Rebellion
Benedikt Bösel arbeidet tidligere for en investeringsbank, men så rammet finanskrisen og dermed spørsmålet om mening. I dag er han bonde, visjonær og leder et ungt team som tester en radikal ny type landbruk i kampen mot klimaendringer. Sammen med eksperter som Auma Obama fra Kenya, Jean-Martin Fortier fra Canada og Ernst Götsch fra Brasil må endringen lykkes. Benedikt og teamet hans begynner et tøft år, og kjemper mot både tørke og sine egne grenser.