The Two Bills
The Two Bills sporer det historiske forholdet på fire tiår mellom trenerlegendene Bill Belichick og Bill Parcells.
Bill Belichick vil en dag bli med Bill Parcells i Pro Football Hall of Fame. Når tiden kommer, vil de ha mye mer til felles enn et sted i Canton - eller samme fornavn for den sakens skyld. The Two Bills, regissert av Ken Rodgers og produsert av NFL Films, sporer det fire tiårige forholdet mellom disse to trenermesterne. De møttes først da Belichick var tenåring og faren hans var i marinen, mens Parcells var i militæret. Samme dag i 1979 ble de assistenter for New York Giants, og etter at Parcells tok over som hovedtrener, vant de to Super Bowls sammen. Støttet av det han lærte av Parcells, ville Belichick fortsette å vinne fem egne Super Bowls med Patriots. Gjennom alle oppturer og nedturer i karrieren, inkludert noen minneverdige kamper når de var på hver sin side av banen, knyttet de et bånd som få menn av deres kaliber noen gang har opplevd. To Bill, men én episk historie.