Hvithai på jakt
Verdensledende forskere og filmprodusenter gjenopplever fem ekstraordinære haiforingsarrangementer. Fra å være omgitt om natten av 700 gråhaier, til en samling av 300 av svartstripehaier, til det spektakulære synet av mer enn 200 blåhaier som spiser på kadaveret til en 7-tonns hval, er Hvithai på jakt en feiring av haier fra hele verden.