Hammerhai-monsteret
Dr. Neil Hammerschlag og forskerteamet drar ut på oppdrag for å lære mer om denne mystiske haien, i tillegg til å lete etter den mest unnvikende av dem alle, den gigantiske hammerhaien.
Dr. Niel Hammerschlag og forskerteamet drar ut på et oppdrag for å lære mer om denne mystiske haien, i tillegg til å lete etter den mest unnvikende av dem alle, den gigantiske hammerhaien, en hai som kan bli opp til seks meter lang og veie over 450 kilo.