Fantastiske løgner
13. mars 2006 holdt lacrosse-laget ved Duke University en fest. Det som skjedde der, ble et mareritt som forandret liv, ødela karrierer, svertet universitetets omdømme og til og med satte sportens framtid ved skolen i fare.
Noen lacrosse-spillere ved Duke University fikk en dårlig idé 13. mars 2006: å invitere to strippere til en lagfest. Det som skjedde, ble et mareritt som forandret liv, ødela karrierer, svertet universitetets omdømme og til og med satte sportens framtid ved skolen i fare. Den dag i dag, ti år senere, vekker Duke-lacrosse-skandalen sterke følelser langt utenfor Durhams grenser i North Carolina.