Turner & Hooch
Scott Turner (Tom Hanks), en politibetjent med ryddemani ser sin pertentlige verden gå til hundene når han må samarbeide med en siklende hund ved navn Hooch, som snur livet hans på hodet og ødelegger hjemmet hans, karrieren og en ny romanse. Denne morsomme og spennende kampen mellom den rare duoen fører til det mest usannsynlige vennskapet du noen gang har sett.