Captain America: Brave New World
Etter å ha møtt den nyvalgte amerikanske presidenten Thaddeus Ross, befinner Sam Wilson seg midt i en internasjonal hendelse. Han må finne ut årsaken bak en skummel global plan før den virkelige hjernen bak får hele verden til å se rødt.