Quiz Lady
20th Century Studios’ Quiz Lady er en hysterisk morsom og hjertevarm komedie med Awkwafina, Sandra Oh, Jason Schwartzman, Holland Taylor, Tony Hale og Will Ferrell, om to søstre i en dysfunksjonell familie og gameshowet som kanskje kan være redningen deres. Filmen er regissert av Jessica Yu og skrevet av Jen D’Angelo.