Sideways
Berusende, intelligent komedie om livets opp-, ned- og sideturer. En vinsmakingsferd langs Californias kyst ender uventet når hovedpersonene modner, og de vasser i vin, kvinner og latter. Med Paul Giamatti og Thomas Haden Church.