Moth
Etter at datteren hans dør i en tragisk ulykke forårsaket av en råkjører, setter taxisjåføren Ciaran seg bak rattet igjen for et nattskift. Natten tar en brå vending når han får øye på gutten som er ansvarlig for datterens død, og følger etter ham. Ciaran må snart konfrontere hevnens kompliserte natur, samtidig som han må håndtere sin egen overveldende sorg.