Het Echte Leven
In Real Life: Den unge regissøren Martin skaper en film med sin egen kjæreste i hovedrollen. I filmen må kjæresten hans inngå et forhold til en annen mann som en kjærlighetstest. Planene går galt når Martin erstatter hovedskuespilleren med Dirk, et teammedlem uten erfaring. Når han ser at bare han selv kan spille seg selv, blir filmen virkelighet.