Tuintje in Mijn Hart
Når en mor gjenforenes med sin familie i Surinam til jul, har to brødre, den ene bor i Holland og den andre fortsatt i Surinam, vanskelig for å komme overens med hverandre etter ryktene om at det ble funnet gull på eiendommen til faren.