Jake og sjørøverne i Drømmeland
Jake, Izzy, Pluggen og papegøyen deres, Skully, seiler fra Sjørøverøya på skattejakt mot Kaptein Krok.
Følg Jake, Izzy, Pluggen og papegøyen deres, Skully, når de stiger ombord på Bucky og seiler fra Sjørøverøya på skattejakt mot Kaptein Krok og Smisk. Om det er et skateboard, en gitar eller et ettertraktet strandskjell, vil Kaptein Krok gjøre alt for å få kloa i skatten, men Jake inviterer seerne til å samarbeide og løse problemer med fysisk aktivitet for å få skatten tilbake, og samler gulldubloner til lagets skattekiste underveis.