Handy Manny
Hande Manny og kassen hans med vennlige og tullete verktøy er de beste i nabolaget til å hjelpe til når det er problemer. Serien følger de morsomme eventyrene til denne gode håndverkeren og den eklektiske gruppen hans med snakkende verktøy, mens hans lærer barneskoleelevene som ser på om konfliktløsning og problemløsning. Handy Manny er en multikulturell serie om å få til ting.
Hande Manny og kassen hans med vennlige og tullete verktøy er de beste i nabolaget til å hjelpe til når det er problemer. Serien følger de morsomme eventyrene til denne gode håndverkeren og den eklektiske gruppen hans med snakkende verktøy, mens hans lærer barneskoleelevene som ser på om konfliktløsning og problemløsning. Handy Manny er en multikulturell serie om å få til ting. Den tospråkelige helten, Manny Garcia, er en hjelpsom og bestemt ung mann som, med hjelp fra sitt eklektiske og snakkende verktøy, er byens ekspert når det kommer til å reparere alt som ikke fungerer. Mannys komiske eventyr omfavner flere ulike kulturer og språk, mens Manny og verktøyet hans viser de unge som ser på hvordan man best skal løse hverdagsproblemer.