Nøtteknekkeren og De Fire Kongerikene
I Disneys gjenfortelling av Nøtteknekkeren får Clara en mystisk gave fra moren som sender henne på en reise til fire hemmelige riker – der hun oppdager at de sterkeste sidene hennes kan forandre verden.