Chris er på et oppdrag for å leve bedre lenger. Ved hjelp av toppforskere skal han gjennom seks episke utfordringer for å teste ut sinn og kropp til det maksimale.
Chris Hemsworth er på et episk oppdrag for å finne ut hvordan man kan leve bedre lenger. Med hjelp av eksperter i verdensklasse, familie og venner, tar han fatt på en rekke enorme utfordringer for å presse seg selv til nye grenser og stoppe alderdommens sykdommer før de tar tak. I denne spennende serien fra ansvarlig produsent Darren Aronofsky oppdager Chris hvordan vi alle kan utnytte potensialet vårt til å holde oss sprekere, sunnere og lykkeligere gjennom hele livet.