The Siege -under angrep
Når en rekke terrorangrep skjer i New York City, er det opp til en FBI-agent (Denzel Washington) og en general (Bruce Willis) å finne ut hvem som står bak.
Når en full Brooklyn-buss eksploderer, markeres begynnelsen på en rekke terrorangrep i New Yorks gater. Nå er det opp til FBI-agent Anthony “Hub” Hubbard (Denzel Washington) og general William Devereaux (Bruce Willis) å finne ut hvem som står bak. Det er eksplosiv fare rundt hver sving når de fører krig mot de hensynsløse terroristene.