I Love You, Beth Cooper
Når en nerdete stjerneelev uttrykker sin kjærlighet til lederen for heiagjengen under avslutningstalen, svarer hun med å håne ham seksuelt og få sin sjalu kjæreste til å jakte på ham i en rekke ville forfølgelser og voldelige konfrontasjoner gjennom hele natten for avslutningsfesten.
Buffalo Grove High Schools stjerneelev Denis Cooverman (Paul Rust) har hatt litt av en akademisk karriere... på papiret, i det minste. Fremragende student, samvittighetsfull ung gentleman og åpenlys nerd. Denis har ligget lavt og kommet seg helt til avslutningsdagen uten å virkelig ha opplevd noen av gledene ved å lære: brudd på portforbud, ødeleggelse av eiendom, overforbruk av alkohol, nevekamper, sene netter, raske biler og raskere kvinner (eller kvinner av noe slag). Men alt dette er i ferd med å forandre seg, og alt ved å ytre fem små ord: "Jeg elsker deg, Beth Cooper." Denis har visst ruget på en hemmelighet i seks år – et kronisk tilfelle av l'amour fou for Beth (Hayden Panettiere), en av de mest populære jentene på skolen som satt på pulten foran ham i flere fag (Gud velsigne alfabetisk fordeling!). Og takket være sin fargerike bestevenn, Rich (Jack T. Carpenter), har Denis blitt lokket til å fortelle sannheten og erklære sin kjærlighet under talen sin – samtidig som han setter navn på flere andre hvite elefanter som trampet gjennom avgangsklassen. Hans resulterende forlegenhet er kortvarig når treenigheten – Beth og hennes to beste venner, super-bitchy Cammy (Lauren London) og avslappede Treece (Lauren Storm) – dukker opp på hans og Richs ad hoc avgangsfest. Dessverre for Denis dukker Beths militærinteresserte kjæreste, Kevin (Shawn Roberts), også opp med to like truende, lavpannede kompiser på slep. Når den uunngåelige "du fornærmet min kvinne!"-krisen er et faktum, kommer Beth til unnsetning og feier Denis, Rich, Cammy og Treece bort i sin slitne kabriolet. Mens jakten fortsetter fra solnedgang til soloppgang, innser Denis at hans lille tale har ført til en av de villeste, mest begivenhetsrike, morsomme og avslørende nettene i hans liv.