I gamle dager
Minni blir stengt inne i et tårn når hun nekter å gifte seg med en prins som faren hennes har valgt. Mikke forsøker å redde henne, blir tatt av vaktene og duellerer med prinsen. Mikke seirer og vinner Minni.