Dear Imelda
På den irske landsbygda flytter Ciaran uønsket inn hos bestemoren Imelda på ubestemt tid. Det danner seg et uventet bånd mellom dem som forener generasjoner og gjenforener gamle venner.
På den irske landsbygda får Imelda uventet besøk av barnebarnet Ciaran, som flytter inn på ubestemt tid. Imelda verdsetter uavhengigheten sin og er lite begeistret, spesielt når han insisterer på å installere internett for å kunne jobbe. I et forsøk på å bedre stemningen viser Ciaran henne fordelene med teknologi, og oppdager at han kan bidra til å gjenopplive et vennskap som har ligget på is i 60 år.