Homebird
Etter å ha droppet ut av universitetet og vært borte i månedsvis, returnerer Conor til hjembyen for en anspent gjenforening med faren sin ved sjøen. Den følelsesmessig lukkede faren sliter med å gjenoppta kontakten med den fremmedgjorte sønnen.
Conor vender hjem etter å ha sluttet på universitetet, flere måneder etter at han dro uten et ord. Gjenforeningen med faren ved sjøen er anspent. Homebird utspiller seg ved den nordirske kysten og handler om en følelsesmessig lukket far som strever med å finne tilbake til sin fremmedgjorte, homofile sønn, og en sønn som må lære seg å tilgi.