Allemaal Familie
Etter 40 år i et lykkelige ekteskap samler Bob og Greta sin vellykkede familie for en viktig kunngjøring. Men det som begynner som en gledelig gjenforening, tar en uventet vending, og avslører skjulte spenninger og hemmeligheter blant De Jaegher-klanen.