New Amsterdam
Inspirert av Bellevue, det eldste offentlige sykehuset i USA, følger dette unike medisinske dramaet den briljante og sjarmerende dr. Max Goodwin, institusjonens nyeste medisinske direktør som vil rive ned byråkratiet og tilby eksepsjonell behandling.