Kapring på åpent hav
En marinejeger som nå er kokk, tar tilbake USS Missouri fra kaprere som tar skipet for å stjele atomvåpen.
Når en kriminell eks-CIA-agent og hans medsammensvorne kaprer et marineskip for å få tak i atomvåpen, er det bare skipets kokk som er ombord og kan redde skipet, men han er også en eks-marinejeger.