Freaknik: The Wildest Party Never Told
Freaknik: The Wildest Party Never Told en feirende utforsking av de støyende tiden på Freaknik, den ikoniske gatefesten i Atlanta som tiltrakk seg hundre-tusener av mennesker på 80- og 90-tallet, og bidro til å sette Atlanta på kartet kulturelt.