Secret Invasion
I Marvel Studios' nye serie Secret Invasion, som foregår i nåtidens MCU, hører Nick Fury om en hemmelig invasjon av jorda av en fraksjon av formskiftende skrulls. Fury slutter seg til sine allierte, inkludert Everett Ross, Maria Hill og skrullen Talos, som har skapt seg et liv på jorda. Sammen havner de i et kappløp mot tiden for å hindre en nært forestående skrull-invasjon og redde menneskeheten.