Guardians of the Galaxy: Volume 3
I Marvel Studios "Guardians of the Galaxy Vol. 3" er våre kjære mistilpassede i ferd med å finne seg til rette i Knowhere. Men det tar ikke lang tid før alt oppheves av Rockets turbulente fortid. Peter Quill og teamet hans drar på et farlig oppdrag for å redde Rockets liv, men oppdraget kan føre til slutten på Guardians slik vi kjenner dem.
I Marvel Studios "Guardians of the Galaxy Vol. 3” ser våre kjære mistilpassede litt annerledes ut. Etter å ha skaffet seg Knowhere fra Collector, finner vi Guardians som jobber med å reparere den ekstreme skaden Thanos har gjort – fast bestemt på å gjøre Knowhere til en trygg havn, ikke bare for seg selv, men for alle flyktninger som er fordrevet av det harde universet. Men det tar ikke lang tid før livene deres blir opphevet av ekkoene fra Rockets turbulente fortid. Peter Quill, som fortsatt sliter etter tapet av Gamora, må samle teamet sitt på et farlig oppdrag for å redde Rockets liv – et oppdrag som, hvis det ikke fullføres vellykket, muligens kan føre til slutten på Guardians slik vi kjenner dem.