Klassefesten 2: Begravelsen
De tre vennene Thomas, Andreas og Niels er igjen samlet i KLASSEFESTEN 2. Thomas skal endelig gifte seg og Andreas har arrangert århundrets utdrikningslag... syns han selv. Men et dødsfall under Thomas' utdrikningslag sender de tre vennene ut på en uforglemmelig tur til en begravelse de sent vil bli tilgitt for.
De tre vennene Thomas, Andreas og Niels er igjen samlet i KLASSEFESTEN 2. Thomas skal endelig gifte seg og Andreas har arrangert århundrets utdrikningslag... syns han selv. Men et dødsfall under Thomas' utdrikningslag sender de tre vennene ut på en uforglemmelig tur til en begravelse de sent vil bli tilgitt for. Speed dating, utroskap og nærdødenopplevelser setter deres forhold til hverandre på en tøff prøve. Spørsmålet er om de tre vennene kommer helskinnet gjennom turen og begravelsen - og om de rekker hjem til Thomas' bryllup i tide. Bli med landets beste venner på verdens verste biltur i KLASSEFESTEN 2.