Klassefesten 3: Dåpen
De tre vennene Niels, Thomas og Andreas har alle sitt å slite med, men spesielt Andreas har det vanskelig for tiden. Han har ikke kommet seg videre etter skilsmissen, men det har ekskona Hanne virkelig gjort.
De tre vennene Niels, Thomas og Andreas har alle sitt å slite med, men spesielt Andreas har det vanskelig for tiden. Han har ikke kommet seg videre etter skilsmissen, men det har ekskona Hanne virkelig gjort. Hun har fått en vellykket ny kjæreste og en vakker datter, og for å gjøre det hele enda verre, har paret bedt Andreas om å være gudfar. Han sier motvillig ja og vil vise alle at han gjør det minst like bra. Med bare fem dager til seremonien bestemmer Andreas seg for at han er nødt til å ha med seg en kjæreste - og hvilket sted er bedre egnet til å skaffe seg en kjæreste enn en singelskole...