The Roses
Livet virker enkelt for det perfekte paret Ivy og Theo: vellykkede karrierer, et kjærlighetsfylt ekteskap, flotte barn. Men bak fasaden til deres tilsynelatende perfekte liv brygger det opp til storm. Idet Theos karriere får seg en støyt og Ivys egne ambisjoner oppfylles, antennes en kruttønne av brutal konkurranse og skjult nag i denne herlig beske og mørke komedien.
Livet virker enkelt for det perfekte paret Ivy og Theo: vellykkede karrierer, et kjærlig ekteskap, flotte barn. Men bak fasaden til deres angivelig ideelle liv brygger det opp til storm. Mens Theos karriere er i fritt fall, tar Ivys egne ambisjoner av, og det antenner en kruttønne av brutal konkurranse og skjult nag. "The Roses" er en nyinnspilling av den klassiske filmen "Rosenes krig" fra 1989. Begge er basert på romanen av Warren Adler. The Roses er regissert av Jay Roach, med manus av Tony McNamara. I hovedrollene er Olivia Colman, Benedict Cumberbatch, Andy Samberg og Kate McKinnon.