En ny dokumentarfilm som sporer utviklingen av punk, fra Malcolm McLaren og Vivienne Westwoods SEX-butikk i Chelsea til det verdensomspennende fenomenet det ble, med bidrag fra punkstjerner fra den tiden og arkivopptak av konserter.