The Sparks Brothers
Hvordan kan et rockeband være vellykket, undervurdert, enormt innflytelsesrikt og så undervurdert på samme tid? Bli med på en musikalsk reise gjennom fem rare og fantastiske tiår med brødrene Ron og Russell Mael, og en feiring av den inspirerende ettermælet til Sparks: favorittbandet til favorittbandet ditt.