Komedie, Musikk
Alles favorittnonne er tilbake. Deloris Van Cartier går i dekning som søster Mary Clarence for å redde en skole i byen.
Alles favorittnonne er tilbake til gamle vaner. Denne gangen går Deloris Van Cartier i dekning som søster Mary Clarence på en plaget skole i byen. Med en melodisk lærerplan tar hun med latterens gave, musikkens kraft og litt himmelsk inspirasjon til klasserommet...før de kløktige elevene finner ut hvem hun egentlig er.